ΤΑΞΙΝΟΜΗΣΗ ΣΕ ΘΕΜΑΤΙΚΕΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ: αγ αν απ ΒΙ γεν γεω δια Εγκ εδ εξ ευλ Η Ελλ η ιστ η πορφ οι πολ οικ προετ ραγδ στοχ
Πάτησε με το αριστερό πλήκτρο του ποντικιού στο Ταξ.σε.θεμ.κατ. και μετά το πλήκτρο Tab + και επιβεβαίωση με Enter (Firefox)




Slider

Τρίτη 8 Ιουνίου 2010

Εξαφανίστε το ΔΝΤ και τα τσιράκια του πριν μας εξαφανίσουν-καθε μέρα και μία αυτοκτονία ενός ΕΝΤΙΜΟΥ ΕΛΛΗΝΑ-η απελπισία να γίνει οργή

Στο http://allenaki.wordpress.com/ βρήκα μια πολύ συγκινητική επιστολή.

Tο μεγάλο κακό έγινε σήμερα….ξημερώματα…στις 06-06-10 στις 04:35 το πρωί ο φίλος μου -συμμαθητής μου -και λίγο συγγενής μου ο … πέρασε απ’το μπαλκόνι του 5ου όπου έμενε στην άλλη ζωή…….αυτοκτόνησε λόγω χρεών………………………………
δεν έχω τίποτε άλλο να σχολιάσω…..εγώ δεν θα μπορούσα να το κάνω αυτό …….αλλά αν είχα απελπιστεί τόσο, φίλε … ,που πριν τρεις ημέρες που σε ρώτησα τι κάνεις,μου είπες :το παλεύω αλλά απ’ότι βλέπω θα με φάει δεν θα το φάω……..φίλε … θα έπαιρνα μια καραμπίνα και θα πήγαινα να καθαρίσω κόσμο……όχι τυχαίο…..μόνο “εκλεκτό” κόσμο……από αυτούς που μοστράρουν για εθνοσωτήρες…..και λοιδωρούν την ανέχειά μας…..και υποστηρίζουν το “νόμιμο”των πράξεών τους και πάνε σε δικά τους δικαστήρια και δικές τους επιτροπές και βγαίνουν λάδι και δεν δίνουν σημασία σε κανέναν ……κι αν ήταν να με φάνε κι εμένα μετά δεν θα με ένοιαζε…..θα είχα την ικανοποίηση ότι “καθάρισα”τον τόπο έστω από ένα λαμόγιο……δεν θα έπεφτα μόνος μου στην άσφαλτο απ’τον 5ο φίλε … …..γιατί το δημόσιο μου χρωστάει……σου χρωστάει,από περυσι έχει να σου δίνει….κι εσύ σκοτώθηκες γιατί;;;;
για χρέη………….
τα μωρά σου τα ρώτησες;;;;;;;
την καραμπίνα και στο κεφάλι τους φίλε … …..
όχι στον αέρα……
όχι έτσι……
όχι

ΚΑΝΕ ΤΗΝ ΑΠΕΛΠΙΣΙΑ ΣΟΥ ΟΡΓΗ

=======================================================
ΜΑΣ ΠΑΕΙ ΓΙΑ ΑΡΓΕΝΤΙΝΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟ ΠΑΣΟΚοκυβερνιστάν

=======================================================

ΕΝΑΣ ΛΑΟΣ ΠΡΟΔΟΜΕΝΟΣ ΚΑΙ ΕΞΑΘΛΙΩΜΕΝΟΣ ΑΠΟ ΥΠΕΡΕΘΝΙΚΟΥΣ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥΣ (Δ.Ν.Τ., ΑΜΕΡΙΚΗ) ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΑ ΠΡΟΘΥΜΑ ΕΡΓΑΛΕΙΑ (ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ, ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ, ΑΡΧΙ-ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΕΣ, ΠΑΡΑΚΡΑΤΙΚΟΣ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΣ)

Memorias del Saqueo























Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 
back to top