ΤΑΞΙΝΟΜΗΣΗ ΣΕ ΘΕΜΑΤΙΚΕΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ: αγ αν απ ΒΙ γεν γεω δια Εγκ εδ εξ ευλ Η Ελλ η ιστ η πορφ οι πολ οικ προετ ραγδ στοχ
Πάτησε με το αριστερό πλήκτρο του ποντικιού στο Ταξ.σε.θεμ.κατ. και μετά το πλήκτρο Tab + και επιβεβαίωση με Enter (Firefox)


Slider

Τετάρτη, 29 Σεπτεμβρίου 2010

Συνέχιση των κινητοποιήσεων αποφάσισαν οι μεταφορείς

πηγή: http://peripatris.blogspot.com/

Αγώνας μέχρι τελικής πτώσεως κόντρα σε Θεούς και δαίμονες.ΗΡΩΕΣ

Με ευρεία πλειοψηφία 74 «ναι» και 6 «όχι» η Γενικής Συνομοσπονδίας Επαγγελματιών Οδηγών Ελλάδας αποφάσισε αργά το βράδυ της Τρίτης τη συνέχιση των κινητοποιήσεων, αντιδρώντας στο νέο νόμο του υπουργείο Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων για τις εμπορευματικές μεταφορές και το άνοιγμα του επαγγέλματός τους.

Η απόφαση των επαγγελματιών του κλάδου έγινε δεκτή μέσα σε πλήθος χειροκροτημάτων, ενώ από πολύ νωρίς εκφράζονταν εκτιμήσεις για τη συνέχιση του αγώνα τους. Είναι ενδεικτικό το γεγονός ότι ο πρόεδρος του Σωματείου Γερανοφόρων, Βασίλης Σαχινίδης, μιλώντας με συναδέλφους του είχε σχολιάσει ότι «με το νόμο αυτό έχουμε χάσει τα πάντα».

Νωρίτερα, εξάλλου, ο πρόεδρος των Συνδικαλιστών Φορτηγών ΔΧ, Γιώργος Τζωρτζάτος, είχε αποφύγει να λάβει θέση ως προς τη στάση που θα τηρούσαν οι επαγγελματίες του κλάδου, απευθύνοντας, παράλληλα, έκκληση η όποια απόφαση να γίνει απόλυτα σεβαστή από όλες τις πλευρές.



Το ειδα στο: http://peripatris.blogspot.com/2010/09/blog-post_5619.html#ixzz10raxH1wc

_______________________________________

πηγή: αλλενακι

Φορτηγατζήδες: μαθήματα διαπραγμάτευσης, συνδικαλισμού βάσης και ράπισμα στους παραδομένους στο ΔΝΤ εργατοπατέρες



Κυοφορούνται εξελίξεις στο θέμα του νομοσχεδίου του ανοίγματος των μεταφορών και η κυβέρνηση αναζητεί τρόπο για μια “αξιοπρεπή” υποχώρηση στη διαμάχη με τον κλάδο των μεταφορέων Δ.Χ., χωρίς να φανεί ότι “ενδίδει” σε σωματειακό, συνδικαλιστικό φορέα, γεγονός που θα άνοιγε την όρεξη και σε άλλους [Αστικές Συγκοινωνίες – ΟΣΕ).
Αν τελικά συμβεί αυτό, θα είναι και η πρώτη νίκη του συνδικαλισμού από τη βάση σε εθνικό επίπεδο εδώ και πολλά χρόνια, και θα έχει σημαντικές επιπτώσεις στη διαμόρφωση των εκλογικών τάσεων και συμπεριφορών ενόψει της αναμέτρησης της πρώτης εβδομάδας του Νοεμβρίου.
Τα αιτήματά τους δεν είναι παράλογα [μεταβατική πενταετία, απόσυρση της διάταξης για υποχρεωτική δημιουργία Α.Ε. και κατοχύρωση της σύνταξής τους χωρίς τον εκβιασμό της πληρωμής 7500 ευρώ για να υπαχθούν σε καλύτερη κατηγορία].
Οι λοιδωρούμενοι “βολεμένοι”, “μεγαλο-ιδιοκτήτες”, “χουντικοί” “παρτάκηδες” φορτηγατζήδες, εμπαιζόμενοι και εκβιαζόμενοι όλο το καλοκαίρι από το υπουργείο,
  • άσκησαν το μοναδικό συνδικαλισμό που έχει ουσία, νόημα και αποτέλεσμα, αυτόν από τη βάση,
  • παρέδωσαν μαθήματα υψηλής διαπραγμάτευσης [win-win],
  • κράτησαν σταθερά την Ελληνική σημαία σε όλες τις κινητοποιήσεις,
  • έστειλαν στα αζήτητα τη φάρσα του κρατικού συνδικαλισμού των εργατοπατέρων, οι οποίοι άλλωστε προχτές παραδέχθηκαν επίσημα την παράδοσή τους στο ΔΝΤ αποσυρόμενοι και τυπικά από τις απεργίες,
  • και τέλος, εξευτέλισαν στην έδρα τους τους πραγματικούς χουντικούς, που δεν είναι άλλοι από τα νεοκατοχικά κανάλια και τα φερέφωνα οι παρουσιαστές τους.

πηγή: αλλενακι

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 
back to top