ΤΑΞΙΝΟΜΗΣΗ ΣΕ ΘΕΜΑΤΙΚΕΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ: αγ αν απ ΒΙ γεν γεω δια Εγκ εδ εξ ευλ Η Ελλ η ιστ η πορφ οι πολ οικ προετ ραγδ στοχ
Πάτησε με το αριστερό πλήκτρο του ποντικιού στο Ταξ.σε.θεμ.κατ. και μετά το πλήκτρο Tab + και επιβεβαίωση με Enter (Firefox)




Slider

Παρασκευή 3 Σεπτεμβρίου 2010

Σχόλιό μου στην ανάρτηση με τον τίτλο: (Τρόικα: «Η καλύτερη επιχείρηση στον κόσμο»)

Σχόλιο που έκανα στο ΑΣ ΜΙΛΗΣΟΥΜΕ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ στο thread:

Τρόικα: «Η καλύτερη επιχείρηση στον κόσμο»


Η καταλήστευση των Ελλήνων και των Ελληνίδων μεγαλώνει και γίνεται χιονοστιβάδα που καταπλακώνει τα όνειρα και τις φιλοδοξίες που είχαμε για την ζωή μας.


Τα λεφτά μας πηγαίνουν σε τραπεζίτες ενώ εμείς, οι απόγονοι και οι συνεχιστές της υπέροχης ιστορίας, του υψηλότατου πολιτισμού και της ορθής επιστημονικής σκέψης που μας παρέδωσαν οι ηρωϊκοί μας πρόγονοι, "ψωμολυσσάμε" και μας αντικαθιστούν με πολλά εκατομμύρια αλλοδαπούς (πολλοί από τους οποίους είναι εγκληματίες) οι τυραννικοί κυβερνήτες της Ελλάδας βάσει σχεδίου.

Το πολύ καλό άρθρο ακολουθεί παρακάτω

Τρόικα: «Η καλύτερη επιχείρηση στον κόσμο»



Είτε θέλουμε να το καταλάβουμε είτε όχι, διαθέτουμε σαν χώρα κάτι που μπορεί να αποφέρει κέρδη σε κάποιους, ενώ μπορεί να καταστεί ιδιαιτέρως ζημιογόνο για πολλούς την ίδια στιγμή. Η διαχείριση σε αυτό το «κάτι» είναι αρκετά ιδιάζουσα, με αποτέλεσμα, σήμερα να ζούμε μία ιδιόμορφη κατάσταση, αφού έχουμε φτάσει στο σημείο να απειλούμαστε να δώσουμε ό,τι έχουμε (και δεν έχουμε) προκειμένου να το αγοράζουμε στη συνέχεια από εκείνους που μας το κλέβουν (περί κλοπής πρόκειται και όλοι όσοι συμμετέχουν είναι αυτομάτως συνεργοί και συνένοχοι κλοπής εθνικού πλούτου…) σε υπέρογκα ποσά… Όλως παραδόξως, για να κρατηθούν τα προσχήματα, κι επειδή οι βιαστές της χώρας επιθυμούν την δική μας συναίνεση στον βιασμό μας (ακόμη και της λογικής μας), μας προσφέρουν ένα deal, μία συμφωνία μέσα από την οποία προσφέρουν ελπίδες, αλλά στην ουσία οι μοναδικοί κερδισμένοι θα είναι οι ίδιοι οι οικονομικοί μας τρομοκράτες.
Τι λέει αυτή η «συμφωνία»;
Θα γίνω συνέταιρός ΣΟΥ, στην επιχείρηση που ΕΣΥ θα ξεκινήσεις... με προϋπόθεση να είναι νόμιμη (άντε... νομότυπη), αλλά θα μπορώ να αλλάξω τους νόμους και οποτεδήποτε θελήσω θα σε κάνω παράνομο…
ΕΣΥ θα βάλεις όλα τα απαραίτητα κεφάλαια (που εγώ θα σου δανείσω), ΕΣΥ θα την δουλεύεις, ΕΣΥ θα πληρώνεις τα πάντα και φυσικά θα με αποπληρώνεις (για τον δανεισμό) με υπέρογκους τόκους και δεν θα μπορέσεις ποτέ να ξεχρεώσεις…
ΕΓΩ τι θα κάνω;
ΕΓΩ θα «απαιτώ» να ακολουθείς κάποιους κανόνες (που ΕΓΩ θεσπίζω), τι θα πουλάς, πόσο, πότε, τι υπηρεσίες θα προσφέρεις, πως, πόσο, που, πόσο θα πληρώνεις τους εργαζόμενους, πόση άδεια θα τους δίνεις, πόσα «δικαιώματα θα έχουν»…
Οι κανόνες αυτοί ΔΕΝ θα είναι σταθεροί, ούτε δεσμευτικοί από τη πλευρά ΜΟΥ. Θα τους αλλάζω ΟΠΟΤΕ ΘΕΛΩ χωρίς ΕΣΥ να έχεις κανέναν απολύτως λόγο σε αυτό… Μόνο ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ, απόλυτα δεσμευτική να τους τηρείς.
Σε αντάλλαγμα για ΑΥΤΕΣ τις υπηρεσίες που ΕΓΩ θα σου προσφέρω, θα παίρνω το 40% από τα κέρδη ΣΟΥ, κάθε χρόνο. Επίσης θα ΜΟΥ δίνεις και ένα 10% περίπου, πάνω στην μισθοδοσία, και ένα επιπλέον 23% σε όλες σου τις συναλλαγές… έτσι ώστε ΕΓΩ να μπορώ να καλύψω τα έξοδα μου για την ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΚΑΙ ΘΕΣΠΙΣΗ των κανόνων που ΣΟΥ βάζω.
Φυσικά αφού (και όταν) πεθάνεις θα ΜΟΥ δώσεις την μισή σου περιουσία.
Υποψήφιοι επιχειρηματίες-επενδύτες…
Μήπως τo ματαξανασκέφτεστε να ξεκινήσετε; ΔΝΤ, Τρόικα και Τράπεζες σας περιμένουν με ανοιχτή την αγκαλιά τους…
Κωνσταντίνος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 
back to top