ΤΑΞΙΝΟΜΗΣΗ ΣΕ ΘΕΜΑΤΙΚΕΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ: αγ αν απ ΒΙ γεν γεω δια Εγκ εδ εξ ευλ Η Ελλ η ιστ η πορφ οι πολ οικ προετ ραγδ στοχ
Πάτησε με το αριστερό πλήκτρο του ποντικιού στο Ταξ.σε.θεμ.κατ. και μετά το πλήκτρο Tab + και επιβεβαίωση με Enter (Firefox)




Slider

Σάββατο 6 Νοεμβρίου 2010

Διόδια 31 ευρώ το χρόνο στην Ελβετία ενώ στην Ελλάδα θα πληρώνουμε την μετακίνησή μας με τα μηχανοκίνητα μέσα με το χιλιόμετρο σε αμερικάνικα συμφέροντα

πηγή: olympia.gr


Η χρήση των ελβετικών αυτοκινητόδρομων και οδών ταχείας κυκλοφορίας υπόκειται για όλα τα μηχανοκίνητα οχήματα σε υποχρέωση πληρωμής διοδίων. Για μηχανοκίνητα οχήματα με μέχρι 3,5 t (ΕΙΧ, μοτοσικλέτες και τροχόσπιτα) υπάρχει υποχρέωση ειδικού σήματος (βινιέτας)…
Πριν από τη χρήση αυτοκινητοδρόμων και οδών ταχείας κυκλοφορίας πρέπει να αγοραστεί μία βινιέτα, η οποία ισχύει για απεριόριστες διαδρομές σε όλους τους αυτοκινητόδρομους και οδούς ταχείας κυκλοφορίας.
Μέλη της Εθελοντικής Ομάδας Δράσης Ν. Πιερίας ταξίδεψαν αυτή την εβδομάδα στο εξωτερικό, βρέθηκαν με ΙΧ επιβατικό αυτοκίνητο στην Ελβετία και αγόρασαν μια vignette. Το κόστος της; 31 Ευρώ για όλο το χρόνο, δηλαδή μέχρι το τέλος του 2010, με τη δυνατότητα χρήσης απεριόριστων διαδρομών,εννοείται και των πολυάριθμων τούνελ της ορεινής χώρας.
Δηλαδή, ο Ελβετός πολίτης πληρώνει 31 ευρώ το χρόνο και έχει τη δυνατότητα να χρησιμοποιεί ελεύθερα ολόκληρο το εθνικό οδικό δίκτυο της χώρας του.
Ο Έλληνας πολίτης, π.χ. ο κάτοικος Κατερίνης που εργάζεται στην Θεσσαλονίκη και πηγαινοέρχεται καθημερινά, πληρώνει 1.344 Ευρώ μόνο γι αυτή τη διαδρομή (20 εργάσιμες Χ 12 μήνες Χ 5,80 ? καθημερινά) και δεν έχει τη δυνατότητα αγοράς εκπτωτικής κάρτας, όπως συμβαίνει σε ολόκληρο τον κόσμο!
Οι Ελβετοί συνάδελφοι των φίλων μας δεν μπορούσαν να το πιστέψουν, λέγοντας: «Αυτό λέγεται κλοπή!». Οι δε πολιτικοί που υπέγραψαν την παραχώρηση της χρήσης των εθνικών μας δρόμων, κάτω από τέτοιους όρους,είναι πουλημένα τομάρια!
Αυτό, το τελευταίο, δεν είπαν οι Ελβετοί! Το είπαν οι Τσέχοι που καθόταν στο ίδιο τραπέζι! Κι εμείς βέβαια τους εξηγήσαμε, πως. απλά «ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ».
Εθελοντική Ομάδα Δράσης Ν. Πιερίας


_____________________________________________


Διόδια με το χιλιόμετρο από το 2012



από το http://diodiastop.blogspot.com/
Ηλεκτρονικά διόδια παντού και με χρέωση ανά διανυόμενο χιλιόμετρο υπόσχεται το υπουργείο Υποδομών και αυτά ύστερα από 1,5 χρόνο. Τα οχήματα θα είναι υποχρεωμένα να εφοδιαστούν με ειδικό πομποδέκτη, που θα καλύπτει ολόκληρο το εθνικό οδικό δίκτυο. Δεν έχει ξεκαθαριστεί με ποιο τρόπο θα εξυπηρετούνται όσοι δεν επιθυμούν να έχουν e-pass και οι ξένοι τουρίστες, ούτε τι θα γίνει με τους τζαμπατζήδες.


Η αρχή θα γίνει από τον άξονα της Εγνατίας, όπου προβλέπεται να τοποθετηθούν ειδικά «μάτια» ανά 25 χλμ. και θα καταγράφουν τις διελεύσεις κάθε οχήματος, με αυτόματη χρέωση στον τραπεζικό λογαριασμό που έχει δηλώσει ο οδηγός.

H συνέχεια στο:  http://diodiastop.blogspot.com/2010/11/2012.html

_____________________________________________

πηγή: http://macedonia-greece.blogspot.com/

Εδώ και καιρό αναρωτιόμαστε ... ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΒΡΕ ΑΥΤΟΣ Ο ΛΑΛΙΩΤΗΣ;;;
Αυτός ο ΕΘΝΙΚΟΣ ΗΡΩΑΣ που διαχειρίστηκε με "ΑΠΟΛΥΤΗ" διαφάνεια 4,3 ΤΡΙΣΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ δραχμές ΔΕΝ αναφέρεται ΠΟΥΘΕΝΑ. Εξαφανίστηκε! Κανένα από τα ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΑ ΜΜΕ που έχουμε στην Ελλάδα δεν αναφέρεται στο όνομά του σαν να θέλουν να τον ξεχάσουμε κι εμείς κι αυτοί, μιας και ολοκληρώθηκε η αποστολή του και η συνεισφορά του στην πατρίδα.
Άλλωστε αυτή τη στιγμή είναι φτωχός και το μόνο που του έχει απομείνει μία καλύβα στο χωριό του παππού του.
Η "μυστηριώδης" εξαφάνιση του Λαλιώτη και η ΑΠΟΛΥΤΗ ΣΙΩΠΗ των ΜΜΕ δεν μπορεί να είναι τυχαίο γεγονός.
Μόλις πριν από λίγο διαβάζουμε στο www.epirusgate.blogspot.com την ακόλουθη είδηση ότι στην "ΕΓΝΑΤΙΑ ΟΔΟΣ" ΑΕ περνά η κατασκευή ΟΛΩΝ σχεδόν των δημοσίων έργων.

Αυτές οι απότομες και ολοκληρωτικές αποφάσεις ΔΕΝ μπορούν να έχουν ΚΑΛΟ σκοπό.
Και λέμε να πάμε να ψάξουμε για την ταυτότητα της εταιρίας ΕΓΝΑΤΙΑ ΟΔΟΣ Α.Ε που διαχειρίστηκε αυτό το τεράστιο έργο που της ανέθεσε ο τεράστιος υπουργός Κ.Λαλιώτης.



Η εταιρία όπως διαβάζετε ανέλαβε να πραγματοποιήσει ένα μεγάλο ΟΝΕΙΡΟ (!) των Βορειοελλαδιτών. Το ΠΑΣΟΚ εκείνη την εποχή δεν έκανε άλλο από το να πραγματοποιεί τα όνειρά μας (ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΙ, ΡΙΟ-ΑΝΤΙΡΡΙΟ , ΜΕΤΡΟ κλπ) .

Κι όπως έχουμε πει ξανά ότι ΚΑΘΕ τέτοια σπουδή για την ικανοποίηση του λαού ... είναι ΥΠΟΚΡΙΣΙΑ και πρόσχημα για ΜΕΓΑΛΗ ΑΠΑΤΗ. Ο λαός χρεώνεται στο τριπλάσιο κόστος από το πραγματικό και ουσιαστικά χρησιμοποιείται ΕΝΑΝΤΙΟΝ του και κατά της τσέπης του κάθε ... του απωθημένο.
Όμως το ΠΙΟ ενδιαφέρον είναι ότι η κρατική ΕΓΝΑΤΙΑ ΟΔΟΣ ΑΕ μεταβίβασε τη διαχείριση ΟΛΩΝ των σχετικών έργων στην ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΗ εταιρία των γερακιών-δολοφόνων των ΗΠΑ , την εταιρία ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΩΝ που λέγεται HALLIBURTON (βλέπε Dick Cheney, George Bush, πόλεμος στη Γιουγκοσλαβία, στο ΙΡΑΚ, βάση Bondsteel στα Σκόπια, τρόφιμα Kellogg και μία σειρά σκοτεινών δράσεων με πολύ αίμα , πετρέλαιο και διαπλοκή μέχρι αηδίας ! ενδεικτικό κείμενο από wiki)
.


Σημειώνουμε ότι η HALLIBURTON ,που άλλαξε όνομα σε KBR παρά το ότι πρόκειται για εταιρία ΜΑΜΟΥΘ από πλευράς χρηματο-οικονομικών με έσοδα 18 ΔΙΣΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΩΝ ΔΟΛΑΡΙΩΝ είναι αξιοσημείωτο ότι ποτέ δεν αναφέρθηκε η εμπλοκή της στη χώρα μας.Τα μικρά γραμματάκια σε μία φράση όπου αναφέρεται η Halliburton στη σελίδα της ΕΓΝΑΤΙΑ ΟΔΟΣ ΑΕ δείχνει την ανάγκη για την απόκρυψη της.
Κι όμως , παρόλο που η ενημέρωση είναι το βίτσιο μας, τα μάτια και τα αυτιά μας ανοιχτά όλη μέρα, κάθε μέρα, ... ποτέ μα ποτέ δεν αναφέρθηκε δημοσίως η ΕΜΠΛΟΚΗ του ΑΙΜΑΤΟΒΑΜΜΕΝΟΥ κι ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΟΥ κολοσσού HALLIBURTON στα έργα του Λαλιώτη.

Μία εταιρία που βγάζει δισεκατομμύρια δολάρια και βρίσκεται πίσω από τις γενοκτονίες των ΗΠΑ στα Βαλκάνια και τις χώρες του κόλπου. Είναι η εταιρία που αναλαμβάνει να ΧΤΙΣΕΙ ... τις πόλεις και τις γέφυρες που γκρεμίζουν οι ΗΠΑ με τους βομβαρδισμούς.
O Cheney ήταν στο πολεμικό επιτελείο του BUSH και Πρόεδρος της HALLIBURTON . Ήταν αυτή η εταιρία που αναλάμβανε την ανοικοδόμηση των χωρών που βομβάρδισε η εταιρία CARLYLE GROUP επίσης των Bush και με μέτοχο τον George Soros φορτώνοντας με υπέρογκα χρέη τους βομβαρδισμένους λαούς που είχαν την ατυχία να επιλεγούν για την πραγματοποίηση αυτών των αιμοβόρων αλλά επικερδών πολεμικών επιχειρήσεων με πρόσχημα την ειρήνη και την δημοκρατία.
Η CARLYLE GROUP σχετίζεται με τον κ.Λαυρεντιάδη τον οποίο αποφάσισε μία μέρα να κάνει ΠΑΜΠΛΟΥΤΟ κι αυτός με τη σειρά κάτω από ΜΕΓΑΛΗ ΜΥΣΤΙΚΟΤΗΤΑ να κάνει μία ατελείωτη σειρά αγορών στα ΜΜΕ για την οποία φυσικά ο πολύς κόσμος ΔΕΝ ΕΜΑΘΕ και ΔΕΝ ΘΑ ΜΑΘΕΙ τίποτα. Είναι ειδήσεις που παίζουν με ψιλά γράμματα και σε εσωτερικές σελίδες.
Μήνες ολόκληρους περιμένουμε να ακούσουμε στα κεντρικά δελτία ειδήσεων να τολμήσει κάποιος να προφέρει το επίθετο του Λαυρεντιάδη αλλά δυστυχώς καθημερινά μαθαίνουμε τι κάνει στο κρεβάτι ο Μπερλουσκόνι κι όχι τι κάνει στον χώρο των επενδύσεων στη Ρωσία.
Διαβάζοντας τα παρακάτω απίστευτα που συμβαίνουν στα σκοτεινά είναι να απορεί κανείς για το ότι οι Έλληνες πιστεύουν ότι ζουν σε δημοκρατικό καθεστώς.
Ο Λαυρεντιάδης ήταν τόσο "τυχερός" που εντελώς τυχαία κατείχε μετοχές της φαρμακευτικής Alapis , μίας από τις δύο εταιρίες που εισάγουν το εμβόλιο για την γρίπη των χοίρων (Η1Ν1) . Κι ήταν ακριβώς τότε που όλα τα ΜΜΕ τρομοκρατούσαν τον κοσμάκη και τις κυβερνήσεις προκειμένου να αγοράσουν τα συγκεκριμένα εμβόλια. Ονειρικό προβλέπεται το μέλλον της Ελλάδας μας! ΤΕΛΟΣ



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 
back to top